lihat juga

Thursday, February 14, 2013

Cukup Semene Aku Ngugemi Tresno

Cukup Semene Aku Ngugemi Tresno - lirik lagu berjudul janji cidro , sore ini duduk santai di rumah sambil menikmati lagu campur sari , kebetulan saya temui lagu campur sari yang unik . berikut potongan lirik lagu janji cidro .

Bos opo kowe ora eling
Karo janji prasasti
Tresnamu Iku Sayangmu Iku
Ora Keliyi Kanggo aku

Wis suwe Aku Ngenteni
Kang Bakal Nyenengke Ati
Tresnamu Kuwi Sayangmu Kuwi
Jebul Malah Kanggo Wong Liyo
Cukup semene aku ngugemi
Roso Tresno Sayang Iki
Cukup semen kowe nyidrani
Janji kang kang wus mbok tanam ing jeroning ati

Reff :
Naliko jaman semono
Susah seneng urip bareng
Kowe Wis Bedo Uripmu Mulyo
Kok banjur Lali Karo Aku
Wis suwe aku ngenteni
Kang bakal Nyenengke ati
Tresnamu kuwi , sayangmu kuwi
Jebul Malah kanggo wong liyo
Cukup semene aku nguggemi
Roso Tresno Lan sayang iki
Cuku[ semene kowe nyidrani
Janji kang wis mbok tanam ing jeroning ati





ads

Ditulis Oleh : gdfysx Hari: 1:03 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

surf